Du va venir al refugi a mans del seu propietari. El tenia a una nau que havia de deixar i ja no el podia continuar tenint. Brut i ple de rastes, aquest avi va entrar al nostre refugi molt espantat.
Un bon rentat i tall de cabells i ja sembla un altre. Ha descobert que viure al refugi no és tan dolent com pensava, ha perdut la por i ja es deixa estimar.
És un gos vellet que necessita una bona llar on estar calent tranquil. Ha aprés a jugar a pilota i passeja molt bé, a poc a poc però molt bé.
És afectuós i molt tendre.
Si vols donar la darrera oportunitat a aquest pelut, serà el millor regal que li podràs fer. Vine i coneix al Du.
Més info a: Telèfon: 93 840 27 77 | Mail: info@protectoragranollers.org
————————————————————————————————————————————————-
Du vino al refugio a manos de su propietario. El tenia una nave que tenia que dejar y ya no podía continuar teniéndolo. Sucio y lleno de rastas, este abuelo entro en el refugio muy asustado.
Una buena ducha y un buen corte de pelo y ya parece otro. Ha descubierto que vivir en el refugio no es tan malo como pensaba, ha perdido el miedo y ya se deja querer.
Es un viejecito que necesita un buen hogar donde estar caliente y tranquilo. Ha aprendido a jugar a la pelota y pasea muy bien, poco a poco pero muy bien.
Es cariñoso y muy dulce.
Si quieres dar la ultima oportunidad a este peludo, sera el mejor regalo que le podrás hacer. Ven y conoce a Du.
Más info en: Teléfono: 93 840 27 77 | Mail: info@protectoragranollers.org
Per publicar un comentari heu de iniciar sessió.