Duque

 

Any de naixement:  04/2012
Sexe: Mascle
Raça: Grifón
Mida: Mitjà-Gran

Al Duque vàrem trobar al centre de Granollers, molt prim, trist i amb una ferida oberta en una de les cames posteriors. Quan el vàrem anar a buscar, no tenia ni forces per pujar al cotxe.

El vàrem portar al refugi i una revisió veterinària amb analítica van corroborar el diagnòstic que creiem, pateix leishmania. Prim, brut, trist i dèbil, Duque va afrontar la seva nova vida al refugi amb molta valentia. Es va deixar curar, mimar i estimar. Però encara li falta una mica per estar bé.

Pensem que ja pot anar a una família, la seva leishmània està controlada i ara només li falta agafar una mica de forces i pes. És un angelet de gos, afectuós i molt educat. Es porta bé amb mascles i femelles. Només vol rebre amor.


Si vols acollir o adoptar al Duque, li donaràs l’oportunitat de conèixer el que és tenir una llar. Per l’estat en què va arribar creiem que mai ho ha sabut.
Vine a conèixer al Duque! Ell ho mereix i segur que tu ja ho estàs desitjant!

Més info a:
Telèfon: 93 840 27 77 | Mail: info@protectoragranollers.org


 

Año de nacimiento: 04/2012
Sexo: Macho
Raza: Grifón
Tamaño: Mediano- Grande

Encontramos a Duque en el centro de Granollers, muy delgado, triste y con una herida abierta a una de las piernas posteriores. Cuando lo fuimos a buscar, no tenía ni fuerzas para subir al coche.

Lo trajimos al refugio y una revisión veterinaria con analítica corroboraron el diagnóstico que creemos, sufre leishmania. Delgado, sucio, triste y débil, Duque afrontó su nueva vida en el refugio con mucha valentía. Se dejó curar, mimar y querer. Pero todavía le falta un poco para estar bien.

Pensamos que ya está preparado para tener una familia, su leishmania está controlada y ahora sólo le falta coger un poco de fuerzas y peso. Es un angelito de perro, cariñoso y muy educado. Se lleva bien con machos y hembras. Sólo quiere recibir amor.

Si quieres acoger o adoptar a Duque, le darás la oportunidad de conocer el que es tener un hogar. Por el estado en qué llegó creemos que nunca lo ha sabido.

¡Ven a conocer a Duque! É¡l lo merece y seguro que tú  lo estás deseando!

 

Más info en:
Teléfono: 93 840 27 77 | Mail: info@protectoragranollers.org