Pelocho

 

Any de naixement: Setembre 2014
Sexe: Mascle
Raça: Bòxer
Mida: Gran

El Pelocho és un bòxer jove, de dos anys i mig d’edat. Un gos bo i tranquil que passeja molt bé. Va arribar amb la seva companya Lola, un altra bòxer que ja ha estat adoptada. Volem la mateixa sort per al nostre pelut! El Pelocho també és molt afectuós. Moltes vegades es para a mig camí perquè l’acariciïs i li facis mimos.

Ens encantaria trobar una bona llar per ell, algú disposat a estimar-lo i cuidar-lo per sempre. Si vols conèixer al Pelocho, acostat al refugi i passa una estona amb ell. Veuràs que un amor!

Per més informació truca al telèfon 93 840 27 77 o envia un e-mail a info@protectoragranollers.org

—-

Año de nacimiento: Septiembre 2014
Sexo: Macho
Raza: Bóxer
Tamaño: Grande

Pelocho es un bóxer joven, de dos años y medio de edad. Un perro bueno y tranquilo que pasea muy bien. Llegó con su compañera Lola, otra bóxer que ya ha sido adoptada. ¡Queremos la misma suerte para nuestro peludo! Pelocho también es muy cariñoso. Muchas veces se para a medio camino para que lo acaricies y le hagas mimos.

Nos encantaría encontrar un buen hogar para él, alguien dispuesto a quererlo y cuidarlo para siempre. Si quieres conocer al Pelocho, acércate al refugio y pasa un rato con él. ¡Verás que es un amor!

Para más información llama al teléfono 93 840 27 77 o envía un e-mail a info@protectoragranollers.org