Pistón

 

Any de naixement: Desembre 2015
Sexe: Mascle
Raça:  Mestís
Mida: Petit

El Pistón és un gos que va arribar amb molta por, no es deixava tocar ni manipular. Un petit que va portar molta feina als nostres educadors, sempre pacients, deixant que aquest petit descobrís que al refugi no li faríem cap mal.

Els mesos han anat passant i ara el Pistón ja es deixa col·locar la corretja i comença a gaudir dels passejos amb els nostres voluntaris. Encara queda feina, però estem segurs que al final d’aquest llarg camí, li espera una família que el podrà fer feliç per sempre.

 

Per més informació truca al telèfon 93 840 27 77 o envia un e-mail a info@protectoragranollers.org


 

Año de nacimiento: Diciembre 2015
Sexo: Macho
Raza: Mestizo 
Tamaño: Pequeño

Pistón es un perro que llegó con mucho miedo, no se dejaba tocar ni manipular. Un pequeño que trajo mucho trabajo a nuestros educadores, siempre pacientes, dejando que este pequeño descubriera que en el refugio no le haríamos ningún daño.

Los meses han ido pasando y ahora Pistón ya se deja colocar la correa y empieza a disfrutar de los paseos con nuestros voluntarios. Todavía queda trabajo, pero estamos seguros que al final de este largo camino, le espera una familia que podrá hacerle feliz para siempre.

Para más información llama al teléfono 93 840 27 77 o envía un e-mail a info@protectoragranollers.org