Celeste

Sexe: Mascle
Raça: Europeu

Naixement: 01/03/2016
Tamany: Mitjà


El Celeste va arribar que era només pell i ossos: en els pocs mesos que ha estat en el refugi, ha millorat moltíssim i s’ha recuperat bé. La seva mirada no és la d’un gat espantat i finalment ha recuperat pes. Ara és un gat preciós, que només busca una llar per poder acabar de sentir-se bé i de millorar el seu estat d’ànim.

En la gatera s’ha adaptat sense cap problema: és molt tranquil i es posa als raconets apartats per descansar sense que ningú el molesti.

El Celeste busca una família que li pugui donar la pau que necessita i tots els conforts que mereix després d’haver patit al carrer.


 

Celeste llegó que era solo piel y huesos: en los pocos meses que ha estado en el refugio, ha mejorado muchísimo y se ha recuperado bien. Su mirada no es la de un gato asustado y finalmente ha recuperado peso. Ahora es un gato precioso, que sólo busca un hogar para poder acabar de sentirse bien y de mejorar su estado de ánimo.

En la gatera se ha adaptado sin ningún problema: es muy tranquilo y se pone en  los rinconcitos apartados para descansar sin que nadie lo moleste.

Celeste busca una familia que le pueda dar la paz que necesita y todos los conforts que merece después de haber sufrido en la calle.

 

Contacte  info@protectoragranollers.org o al 938402777