Ayra

Sexe: Femella
Raça: Gat Comú Europeu 
Naixement: Juliol 2016

L’Ayra és de les gatetes més dolçes que tenim a la gatera. Té uns ulls blaus que enamoren, la seva mirada parla per ella mateixa. Nomès ella sap el que ha hagut de passar fins arribar a nosaltres. Però ara el pitjor ja ha passat, s’ha recuperat de les seves ferides, tan físiques com emocionals, i està preparada per omplir de mimos a la família que decideixi donar-li una nova oportunitat.
Si vens a la gatera no podràs evitar clavar la teva mirada en aquests ulls, i un cop ella s’acosti a tu, segurament no podràs oblidar aquest caire dolç que es respira al tenir-la davant.



Sexo: Hembra

Raza: Gato Común Europeo
Nacimiento: Julio 2016

Ayra es de las gatitas más dulces que tenemos en la gatera. Tiene unos ojos azules que enamoran, su mirada habla por sí misma. Sólo ella sabe lo que ha tenido que pasar hasta llegar a nosotros. Pero ahora lo peor ya ha pasado, se ha recuperado de sus heridas, tanto físicas como emocionales, y está preparada para llenar de mimos a la familia que decida darle una nueva oportunidad.
Si vienes a la gatera no podrás evitar clavar tu mirada en esos ojos, y una vez ella se acerque a ti, seguramente no podrás olvidar este dulce ambiente que se respira al tenerla delante.

ayra