Omega

Any de naixement: Setembre 2014
Sexe: Femella
Raça: Pastor alemany
Mida: Gran

Omega és una gossa carinyosa. Una mica desconfiada al principi amb gossos i persones, però un cop et coneix, ja et demana carícies. És nerviosa, igual que el seu company Alfa, i els primers moments del passeig surt esverada, però també es calma quan ja porta una estona caminant. Quan surten junts a passejar sempre es busquen un a l’altre.

Els gossos es transformen quan passen d’una gàbia a una casa i l’Omega és un d’aquests casos. Volem que pugui viure tranquil·la i feliç en una llar on pugui mostrar tot el seu caràcter carinyós.

Per més informació truca al telèfon 93 840 27 77 o envia un e-mail a info@protectoragranollers.org


 

Año de nacimiento: Septiembre 2014
Sexo: Hembra
Raza: Pastor alemán
Tamaño: Grande

Omega es una perra cariñosa. Un poco desconfiada al principio con perros y personas, pero cuando te conoce, ya te pide caricias. Es nerviosa, igual que su compañero Alfa, y los primeros momentos del paseo sale agitada, pero también se calma cuando lleva un rato caminando. Cuando salen juntos a pasear siempre se buscan uno al otro.

Los perros se transforman cuando pasan de una jaula a una casa y Omega es uno de estos casos. Queremos que pueda vivir tranquila y feliz en un hogar donde pueda mostrar todo su carácter cariñoso.

Para más información llama al teléfono 93 840 27 77 o envía un e-mail a info@protectoragranollers.org