Kira

Any de naixement: Maig 2016
Sexe: Femella
Raça: Barreja de Bull Terrier
Mida: Mitjà

La Kira és una gossa molt bona i jove, que no mereix el que li van fer.
La varen deixar lligada a la porta del refugi, amb una corda tan curta, que no es podia ni estirar. Ho van fer mentre el refugi estava tancat. Ni van tenir la delicadesa d’avisar i molt menys de preocupar-se de què passaria amb la que un dia va ser la seva gossa.

Però ara la Kira està bé, és una gossa que viu al nostre refugi i té tot l’amor li podem donar. Es sorda però això no li implica fer vida normal. És sociable amb altres gossos, passeja molt bé i segur que et farà molt feliç. Només falta que la vinguis a conèixer i per a que la comencis a estimar. Regala-li un futur millor al teu costat!


 

Kira es una perrita muy buena y joven que no merece lo que le hicieron.
La dejaron atada a la puerta del refugio, con una cuerda tan corta, que no se podía ni estirar. Lo hicieron mientras el refugio estaba cerrado. No tuvieron ni la delicadeza de avisar y mucho menos de preocuparse de que pasaría con la que un día fue su perra.

Pero ahora Kira está bien, es una perra que vive en nuestro refugio y tiene todo el amor le podemos dar. Está sorda pero eso no le implica llevar una vida normal. Es sociable con otros perros, pasea muy bien y seguro que te hará muy feliz. Sólo falta que vengas a conocerla para que empieces a quererla. ¡Regálale un futuro mejor a tu lado!