Felipa (adopció urgent)

Sexe: Femella
Raça: Gat Comú Europeu
Naixement:  01/10/2007

Aquesta gateta tan preciosa és la Felipa, una gata adulta que va arribar molt malament al refugi.
La van trobar ferida al carrer, possiblement mossegada per un gos i ara la Felipa és una gateta tímida, que li costa apropar-se a la gent.

Ara s’ha recuperat, tot i que necessita un pinso renal i per aquest motiu necessita urgentment una llar. No pot menjar el pinso dels altres gats de la gatera degut al seu problema als ronyons.

Si no tens altres gats i estàs disposat a obrir el teu cor a aquesta princesa, vine al refugi i dóna-li la oportunitat que es mereix.
No volem que aquesta gateta passi tota la vida en el refugi: tu la pots ajudar a tindre una qualitat de vida excel·lent.


Esta gatita tan preciosa es Felipa, una gata adulta que llegó muy mal al refugio.
La encontraron herida en la calle, posiblemente mordida por un perro y ahora Felipa es una gatita tímida, que le cuesta acercarse a la gente.

Ahora se ha recuperado, a pesar de que necesita un pienso renal y por este motivo necesita urgentemente un hogar. No puede comer el pienso de los otros gatos de la gatera debido a su problema a los riñones.

Si no tienes otros gatos y estás dispuesto a abrir tu corazón a esta princesa, ven al refugio y regálale la oportunidad que se merece.
No queremos que esta gatita pase toda la vida en el refugio: tú la puedes ayudar a tener una calidad de vida excelente.

Contacte info@protectoragranollers.org o al 938 402 777