Athos

Any de naixement: Octubre 2017
Sexe: Mascle
Raça: Pitbull Terrier
Mida: Gran

L’Athos, junt amb el Portos i l’Aramis, van ser trobats solets voltant pels carrers de Lliçà de Vall. Són cadellots en estat pur. Energètics, juganers i molt divertits. Dels tres, l’Athos és el que vol anar sempre davant quan surten a passejar i tot i que al principi tiba una mica la corretja, de seguida enten les ordres i pot caminar al teu costat (excepte quan veu que ja no va el primer 😛 ). És molt carinyós. Els tres ho són. I només que li dius alguna cosa ja mou la cua i et llepa. I si tens algun premi per donar-li, ja seràs el seu amic per sempre.

Busquem una família que li pugui donar molt de caliu a casa i sobretot, molt exercici físic, que ara estan en una edat pre-adolescent i necessiten exercitar la seva musculatura i la seva ment.

Per més informació truca al telèfon 93 840 27 77 o envia un e-mail a info@protectoragranollers.org


Año de nacimiento: Octubre 2017
Sexo: Macho
Raza: Pitbull Terrier
Tamaño: Grande

Athos, junto con Portos y Aramis, fueron encontrados solos vagando por las calles de Lliçà de Vall. Son cachorros en estado puro. Energéticos, juguetones y muy divertidos. De los tres, Athos es el que quiere ir siempre delante cuando salen a pasear y aunque al principio tira un poco de la correa, enseguida entiende las órdenes y puede andar a tu lado (excepto cuando se da cuenta que ya no es el primero :P). Es muy cariñoso. Los tres lo son. Y solo con decirle alguna cosita ya mueve la cola y te lame. Y si tienes alguna chuche para darle será tu amigo para siempre.

Buscamos una família que le pueda dar el calor de un hogar y, sobretodo, mucho ejercicio físico, que ahora están en una edad pre-adolescente y necesitan ejercitar su musculatura y su mente.

Para más información llama al teléfono 93 840 27 77 o envía un e-mail a info@protectoragranollers.org