Portos

Any de naixement: Octubre 2017
Sexe: Mascle
Raça: Pitbull Terrier
Mida: Gran

El Portos, junt amb l’Aramis i l’Athos, van ser trobats solets voltant pels carrers de Lliçà de Vall. Són cadellots en estat pur. Energètics, juganers i molt divertits. El Porthos és el més fort. Quan surt a passejar té més energia, però al pati és el més tranquil dels tres. És també molt carinyós, com els altres dos, i és un d’aquells gossos que de seguida et roben el cor. La seva mirada innocent parla per si sola. Necessiten una llar on créixer ja que al refugi no és el millor lloc per descobrir la vida.

Busquem una família que li pugui donar molt de caliu a casa i sobretot, molt exercici físic, que ara estan en una edat pre-adolescent i necessiten exercitar la seva musculatura i la seva ment.

Per més informació truca al telèfon 93 840 27 77 o envia un e-mail a info@protectoragranollers.org


Año de nacimiento: Octubre 2017
Sexo: Macho
Raza: Pitbull Terrier
Tamaño: Grande

Portos, junto con Athos y Aramis, fueron encontrados solos vagando por las calles de Lliçà de Vall. Son cachorros en estado puro. Energéticos, juguetones y muy divertidos. Porthos es el más fuerte. Cuando salen a pasear tiene más energía, pero en el patio es el más tranquilo de los tres. Es también muy cariñoso, como los otros dos, y es uno de esos perros que enseguida te roban el corazón. Su mirada inocente habla por si sola. Necesitan un hogar donde crecer ya que en el refugio no es el mejor lugar para descubrir la vida.

Buscamos una família que le pueda dar el calor de un hogar y, sobretodo, mucho ejercicio físico, que ahora están en una edad pre-adolescente y necesitan ejercitar su musculatura y su mente.

Para más información llama al teléfono 93 840 27 77 o envía un e-mail a info@protectoragranollers.org