Panxu

Any de naixement: juliol 2014
Sexe: Mascle
Raça: Europeu
Mida: Mitjà

El Panxu, o Pancho com li diem a la gatera, té 5 anys. És un gat carinyós, que va ser abandonat pel seu propietari, i que va entrar a la gatera molt enfadat. Al començament es passava els dies tombat a sobre un coixí, d’esquenes al món.

A mesura que han anat passant les setmanes el Panxu s’ha relaxat i ha començat a socialitzar. Sembla haver entès que de moment, aquesta és la vida que li toca viure. És un gat amb una mica de caràcter, al que li agraden molt els mimos i que estiguin per ell. Es posa una mica gelós quan veu que les carícies han de ser compartides. Busquem pel Panxu algú que l’entengui, que li agradin molt els gats i passar temps amb aquest mixet. Rascant-li el cap, compartint estones de sofà… El Panxu necessita tornar a tenir una vida digne i viure feliç en una llar. T’agradaria ser tu qui li regali una nova vida?

Per més informació truca al telèfon 93 840 27 77 o envia un e-mail a info@protectoragranollers.org


Año de nacimiento: julio 2014
Sexo: Macho
Raza: Europeo
Tamaño: Mediano

Panxu, o Pancho como le llamamos en la gatera, tiene 5 años. Es un gato cariñoso, que fue abandonado por su dueño, y que entró en la gatera muy enfadado. Al principio se pasaba los días tumbado encima una almohada, de espaldas al mundo.

A medida que han ido pasando las semanas Panxu se ha relajado y ha comenzado a socializar. Parece haber entendido que por el momento, esta es la vida que le toca vivir. Es un gato con un poco de carácter, al que le gustan mucho los mimos y que estén por él. Se pone un poco celoso cuando ve que las caricias deben ser compartidas. Buscamos para Panxu alguien que lo entienda, a quien le gusten mucho los gatos y pasar tiempo con este minino. Rascando la cabeza, compartiendo ratos de sofá… Panxu necesita volver a tener una vida digna y vivir feliz en un hogar. ¿Te gustaría ser tú quien le regale una vida nueva?

Para más información llama al teléfono 93 840 27 77 o envía un e-mail a info@protectoragranollers.org