Dango

Any de naixement: abril 2018
Sexe: Mascle
Raça: American Bully
Mida: Mitjà

Va arribar al refugi amb una altra gosseta que ja s’ha adoptat. I això ha deixat a Dango molt trist. Es feien molta companyia i segurament, portaven anys vivint junts.

Dango és un gos potent i enèrgic. Però tendre i amorós a la vegada. Al refugi està molt estressat i ho està passant molt malament. La gàbia no li fa cap bé.

Quan està fora del refugi, es relaxa i comença a gaudir. Però la irresponsabilitat humana l’ha portat a un refugi per animals abandonats. I ara busquem per ell una família que l’estimi per sempre. Una adoptant que curi les ferides del seu cor. Vine a conèixer en Dango!

Per més informació truca al telèfon 93 840 27 77 o envia un e-mail a info@protectoragranollers.org


Año de nacimiento: abril 2018
Sexo: Macho
Raza: American Bully
Tamaño: Mediano

Llegó al refugio con otra perrita que ya se ha adoptado. Y esto ha dejado a Dango muy triste. Se hacían mucha compañía y seguramente llevaban años viviendo juntos.

Dango es un perro potente y enérgico. Pero tierno y amoroso a la vez. En el refugio está muy estresado y lo está pasando muy mal. La jaula no le hace ningún bien.

Cuando está fuera del refugio, se relaja y comienza a disfrutar. Pero la irresponsabilidad humana le ha llevado a un refugio para animales abandonados. Y ahora buscamos para él una familia que le quiera para siempre. Una adoptante que cure las heridas de su corazón. ¡Ven a conocer Dango!

Para más información llama al teléfono 93 840 27 77 o envía un e-mail a info@protectoragranollers.org