Xisco

 

Any de naixement: Octubre 2014
Sexe: Mascle
Raça: Mestís
Mida: Petit

 

El Xisco va venir al refugi amb el seu germà Bro, després d’un complicat rescat. Els dos son gossos molt porucs però inofensius, que mica en mica comencen a confiar en les persones. Es posen molt contents per sortir a la muntanya, agafen menjar de la mà i s’acosten per ensumar. Però com dèiem, encara els hi falta una mica per arribar a confiar plenament i acostumar-se a ser estimats.
La seva família ideal, seria aquella que vulgui tenir paciència amb ells i seguir les pautes dels nostres educadors.  T’ho estàs pensant? Vine al refugi a conèixer-los i ja no en tindràs cap dubte! 

Per més informació truca al telèfon 93 840 27 77 o envia un e-mail a info@protectoragranollers.org

Año de nacimiento: 2011
Sexo: Macho
Raza: Mestizo
Tamaño: Pequeño

 

Xisco vino al refugio con su hermano Bro, después de un complicado rescate. Los dos son perros muy miedosos pero inofensivos, que poco a poco empiezan a confiar en las personas. Se ponen muy contentos al salir a la montaña, ya cogen comida de la mano y se acercan para husmear. Pero como decíamos, todavía se les falta un poco para llegar a confiar plenamente y acostumbrarse a ser queridos por la gente.
Su familia ideal, sería aquella que quiera tener paciencia con ellos y seguir las pautas de nuestros educadores. ¿Te lo estás pensando? Ven al refugio a conocerlos ¡y ya no tendrás ninguna duda!

Para más información llama al teléfono 93 840 27 77 o envía un e-mail a info@protectoragranollers.org